Autogiro flyttades över automatiskt
Om du tidigare betalat via autogiro flyttades det med automatiskt. Det innebär att din betalning dras på förfallodatum precis som tidigare, utan att du behöver ansöka på nytt. Det här gäller alla dina autogiro hos oss, både det för MSE och MKN.
Vill du inte ha autogiro kan du säga upp autogirot via din internetbank. Du kan också kontakta vår kundservice eller din bank för att få hjälp.
Har du autogiro för både fjärrvärme och elnät idag, med två olika bankkonton kopplade? Eftersom fakturan nu är gemensam innebär det att du betalar från ett och samma konto. Betalning sker från det konto du har kopplat till fakturan för elnät.
Få fakturan till Kivra
Om du har Kivra får du den nya fakturan dit automatiskt. Har du inte Kivra, men vill få fakturan dit behöver du skapa ett konto på kivra.se eller i appen Kivra. När kontot har registrerats får du automatiskt dina kommande fakturor i Kivra.
Hur fungerar Billogram?
Billogram är vår nya fakturaleverantör som vi använder för att skapa och skicka fakturor. På Billograms webbplats hittar du information om hur det fungerar, beskrivet med bilder och text.
Har du några frågor?
Om du har några frågor om förändringen är du välkommen att kontakta kundservice på telefon 0142-855 85 eller epost kundservice@mse.se